When I see a new cover, ad or editorial, I try to remember if I've seen something similar before, so I can compare them. Don't ask me why, because I don't know the answer. It's just a habit.
And, when I saw this new LV campaign, I knew really well that it was time to remember Gemma (again) and compare her LV campaign with this new one.
Gemma's campaign is one of my favourites because of how natural she looks. She's naked, so we just focus our attention on the bag (and of course, on her too). The photoshop is not that bad either and, believe me, that helps.
And then we have the extremely photoshopped and unnatural "Alma" ad. The background looks as fake as it is, and that distract us. And the cast can't be more random. I get why they use Daria and Karlie, since they are on a great moment in their careers. And I love to see Jac back on a major campaign, but I do find her presence here quite random. And Iris has been MIA for a few seasons and then, there she is. We also have another girl there, but I don't know who she is.
But the problem is they look too artificial and that doesn't let you think about the bag.
Since Gemma's ad, LV accessories campaigns are a mess.
-Alma campaign:
-Le Sac:
Cuando veo una nueva portada, campaña o un editorial, intento recordar si he visto algo similar antes, para comparar. No preguntéis la razón, porque no sé la respuesta. Es una manía.
Y, cuando ví esta campaña, supe bien que era momento de recordar a Gemma (de nuevo) y comparar su campaña de LV con esta.
La campaña de Gemma es una de mis favoritas por lo natural que es. Está desnuda, así que solo nos fijamos en el bolso (y en ella, por supuesto). El photoshop no es tan malo, lo cual ayuda.
Y luego tenemos la extremadamente retocada y para nada natural campaña de "Alma". El fondo se ve tan artificial como es, y eso nos distrae. Y el casting es tan raro. Entiendo que usen a Karlie y Daria, ya que están en su mejor momento. Y me encanta ver a Jac de vuelta en una gran campaña, pero encuentro su presencia algo rara. E Iris ha estado MIA varias temporadas y ahora aparece ahí. Además hay otra chica, que ni sé quien es.
Pero el problema es que se ve muy artificial y no te deja pensar en el bolso.
Desde el anuncio de Gemma, las campañas de accesorios de LV son un desastre.
0 Yorumlar